قصر کوچک ما

نکاتی تجربی من باب برنامه ریزی در زندگی برای یک خانم خانه دار.

قصر کوچک ما

نکاتی تجربی من باب برنامه ریزی در زندگی برای یک خانم خانه دار.

درباره بلاگ
قصر کوچک ما

ملکه ای ۳۲ ساله همراه با پادشاهی مهربان و شاهزاده ای ۹ ساله و شازده پسری ۵ ساله.
ملکه ای که همواره در تلاش است برای بهتر شدن و بالا رفتن تا روزی که بتواند لبخند رضایت را بر لبان مولایش ببیند، ان شاء الله.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۰۳ آذر ۹۶ ، ۱۷:۳۹

لیست های جادویی

من برای خودم چند تا لیست دارم که خیلی بهم کمک کرده:

1. لیست کارهای نصفه و نیمه

انجام کارهای نصفه باعث میشه فایلای ذهنی بازی که توی ذهنتون هست بسته بشه که نتیجش افزایش آرامش، شادی و اعتماد به نفسه. اگه هیچ کدوم از لیستای دیگه رو نمی نویسید این یکی رو حتماااا روی کاغذ بیارید و از نتایجش بهره ببرید.

2. لیست کارایی که می خوام یاد بگیرم یا انجام بدم:

این لیست باعث میشه بدونید چی می خواید. وقتایی که توی انتخاب می مونید کمکتون می کنه. خیلی وقتا مانع از اتلاق وقتتون میشه. تازه راه های جدیدی رو برای رسیدن به اهدافتون پیش چشمتون میاره.

3. لیست کتابایی که می خوام بخونم:

این یکی مقدار مطالعتون رو بالا می بره. وقتی می رید توی کتاب فروشی کمکتون می کنه بدونید چه کتابی بخرید. 

4. لیست سخنرانی هایی که می خوام گوش بدم

5. لیست ایراداتم:

تا وقتی آدم ندونه چه ایراداتی داره چه طوری می خواد رفعشون کنه؟!!

تازه نوشتن ایراداتتون و مشغولیت بهش شما رو از مشغولیت به ایرادات دیگران باز می داره.

6. یه لیست دیگم دارم که ابعاد مختلف وجودیم رو بالای برگه ها نوشتم (مثلا مادری، همسری، معلمی، بندگی، ...) بعد زیر هر کدوم چیزایی که میخوام درشون بهشون برسم رو نوشتم.

کلییییییییی خوبه! من هر چند وقت یه بار یه نگاش می ندازم تا بدونم تو هر زمینه چه کارایی رو باید حواسم باشه برای انجامش.

نظرات  (۱)

سلااااام وبلاگ جدید مبارک.نمیدونم چرا همچنان این عادت بلاگفا رو نمیشه ترک کرد اما بیان هم خیلی خوبه :)

پاسخ:
سلام
ممنون
عادته دیگه!!
اما خداییش بیان امکاناتش خیلی بیشتر و راحت تره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">